Lanenkaatsen 2020 voorbereiding van start

Het bestuur onder leiding van onze nieuwe voorzitter Hilko Mulder heeft ‘de eerste opslag’ gedaan in voorbereiding op de 71e editie van het Lanenkaatsen van maandag 8 tot en met vrijdag 12 juni 2020. Zoals de afteller op de website aangeeft is dit al over 124 dagen. Het voltallige bestuur was aanwezig bij de eerste vergadering waarin het takenpakket van de medewerkers en de sponsoring de hoofdonderwerpen waren.

Nu Hilko Mulder de voorzitterstaken heeft overgenomen van Theo Outhuijse, moeten andere taken herverdeeld worden onder de andere leden. Er komt steeds meer kijken bij de organisatie van een wekelijks evenement, nieuwe tijden vragen nieuwe competenties en vaardigheden van het bestuur. Het blijft een balans zoeken tussen het bewaken van de kernwaarden van het Lanenkaatsen en het inspelen op nieuwe ontwikkelingen. Het bestuur blijft constant op zoek naar het juiste evenwicht.

Het proces van werving en onderhouden van sponsorcontacten is een bewerkelijk, maar zeer belangrijke activiteit voor het Lanenkaatsen. Dankzij alle sponsors groot en klein zijn wij financieel in staat om het Lanenkaatsen jaarlijks weer te kunnen organiseren. Zo hebben we dit jaar een verbetering toegepast in het aanmeldingsproces. Sponsors hebben een mail ontvangen met een uitnodiging om zich weer aan te melden als sponsor voor 2020. Via het formulier op de website kan men de sponsorkeuze bekend maken en direct de betaling via Ideal verwerken. Er wordt automatisch een factuur gegenereerd en een bevestigingsmail verstuurd. Eenvoudig en snel voor zowel de sponsor alsook de sponsorcommissie.

Ook sponsor worden van het Lanenkaatsen?
Dit kan al vanaf € 50,- Ga direct naar het aanmeldformulier of lees meer over de mogelijkheden!

Ook is er vorig jaar een start gemaakt met vormen van een jubileumcommissie voor het 75 jarig bestaan, wat over ruim 4,5 jaar gevierd gaat worden. De hoofddoelstelling is een overzicht te creëren in ‘boekvorm’ van 75 jaar Lanenkaatsen in verhaal, beeld en cijfers om lekker in te bladeren, herinneringen op te roepen en als eerbetoon aan iedereen die het Lanenkaatsen groot heeft gemaakt. We hebben inmiddels de eerste contacten gelegd met een aantal personen en instanties, die ons hierbij kunnen helpen. In de komende periode gaan we personen interviewen, die een belangrijke rol hebben gespeeld in de historie van het Lanenkaatsen in de rol van kaatser, bestuurslid, vrijwilliger, bezoeker of bewoner van de Lanen. de dataverzameling is de belangrijkste actie voor dit jaar.

Heb je ook nog beeldmateriaal, foto’s of andere informatie over het Lanenkaatsen?
….. dan komen we graag met jullie in contact. Mail naar info@lanenkaatsen.nl

We houden jullie de komende tijd op de hoogte! zet in ieder geval vast in je agenda 8 tot en met 12 juni! We zien jullie dan graag weer op de Lanen!

Een reactie plaatsen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com
%d bloggers liken dit: